مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-04سياسي

روایت فجر| 15 بهمن به روایت اسناد ساواک/ نامه مردم اصفهان به یار از سفر برگشته


روایت بهمن 1357 روایت روزهای آمیخته با اشک و لبخند است، روزهایی که مردم به امید دیدار «روح الله» تا پای جان ایستادند و با ایستادگی خود اتفاقات درخشانی را در تاریخ رقم زدند و در این سلسله گزارش ها قصد داریم به آنچه که در روزهای سرد اما پرفروغ بهمن 1357 گذشته بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به 15 بهمن می رسیم و امروز قصد دارم پس از چند روز اسکان در تهران، سری به اصفهان بزنم؛ در مسیر ترمینال به دکه روزنامه فروشی می روم و مطلع می شوم که ظاهراً  اعتصاب عمومی در سراسر کشور بالا گرفته، کارکنان ادارات و وزارتخانه های مختلف، وزیران و مدیران دولت را به محل کار خود راه نمی دهند و از سمتی با تشدید اعتصابات، کارکنان دفتر نخست وزیری هم در همبستگی با ملت انقلابی به صف اعتصاب کنندگان می پیوندند.

روزنامه کیهان را برمی دارم و در بالای صفحه با تیتر 2 وزیر سابق بازداشت شدند مواجه می شوم؛ آنطور که مشخص است جمعی از وزرای سابق، معاونان وزارتخانه ها، بعضی از مدیران بخش خصوصی، استانداران و حتی مدیران کل به جرم فساد مالی و سوء استفاده از بیت المال دستگیر شده اند.

  نامه مردم اصفهان به یار از سفر برگشته به ترمینال می رسم و با هر سختی که بود بلیطی برای اصفهان می گیرم؛ شوق و ذوق مردم در اتوبوس وصف ناشدنی است، همه باهم از نقطه ای مشترک به اسم مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فجر| 15 بهمن به روایت اسناد ساواک/ نامه مردم اصفهان به یار از سفر برگشته

روایت فجر| 15 بهمن به روایت اسناد ساواک/ نامه مردم اصفهان به یار از سفر برگشته